به گزارش بازرگانی انجمن دیجیتال مارکتینگ، این شرکت در شهریورماه امسال، از نظر تعداد تراکنشهای کارتخوان فروشگاهی در ۶ استان کشور شامل آذربایجان غربی با ۱۷.۹۰ درصد، اصفهان با ۲۰.۱۵ درصد، ایلام با ۲۶.۸۴ درصد، زنجان با ۲۴.۲۷ درصد، قزوین با ۱۹.۸۰ درصد و هرمزگان با ۲۱.۱۷ درصد جایگاه نخست را در اختیار داشته و در ۲۰ استان کشور نیز رتبه دوم، ۲ استان رتبه سوم و ۳ استان رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.
بنا بر گزارش اقتصادی شماره ۱۱۱ شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت)، شرکت بهپرداخت ملت به ترتیب با کسب ۴۵.۴۵ درصد و ۳۸.۶۸ درصد از سهم بازار در هر دو ابزار پذیرش موبایلی و اینترنتی، بار دیگر بالاترین تعداد تراکنشهای هر یک از این ابزارها را در ششمین ماه سال جاری پشتیبانی کرد.
این شرکت همچنین با پوشش ۴۸.۴۸ درصد از مبالغ ابزار پذیرش موبایلی و میزبانی ۱۸.۶۲ درصد از مبالغ کارتخوان فروشگاهی، صدرنشینی خود را در این دو شاخص حفظ کرد.
بهپرداخت ملت در شهریورماه امسال، با کسب سهم ۲۵.۸۶ درصدی از تعداد تراکنشهای پرداخت قبض و خرید شارژ، ضمن صعود در این شاخص، به بیشترین حجم از اینگونه تراکنشها خدمت ارائه داده است. علاوه بر این، سهم این شرکت از تعداد و مبلغ تراکنشهای «خرید» و تعداد تراکنشهای «ماندهگیری» نیز در ماه گذشته نسبت به مردادماه امسال ارتقا یافته است.
از سوی دیگر، نسبت خطای پذیرندگی این شرکت نسبت به تعداد کل تراکنشها نیز در ماه گذشته کاهش (بهبود) ۰.۰۱۳ درصدی داشته است.
بهپرداخت ملت همچنین علاوه بر افزایش سهم تعدادی خود از دو ابزار «پذیرش فعال سیستمی» اینترنتی و کارتخوان فروشگاهی، سهم خود از تعداد هر سه ابزار «پذیرش تراکنشدار» اینترنتی، کارتخوان فروشگاهی و موبایلی را نیز با رشد همراه کرده است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و انجمن دیجیتال مارکتینگ در محتوای آن هیچ نظری ندارد.