• ورود
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
انجمن دیجیتال مارکتینگ
  • خانه
  • دیحیتال مارکتینگ
  • وب و اینترنت
  • شبکه‌های اجتماعی
  • نرم افزار
  • سخت افزار
  • دنیای تبلیغات
  • تکنولوژی
  • کسب و کار
  • اقتصاد
  • هنر
  • خانه
  • دیحیتال مارکتینگ
  • وب و اینترنت
  • شبکه‌های اجتماعی
  • نرم افزار
  • سخت افزار
  • دنیای تبلیغات
  • تکنولوژی
  • کسب و کار
  • اقتصاد
  • هنر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
انجمن دیجیتال مارکتینگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
چگونه بهترین پیامک تبلیغاتی را در پنل اس ام اس بنویسیم؟

چگونه بهترین پیامک تبلیغاتی را در پنل اس ام اس بنویسیم؟

18 آبان 1403
در کسب و کار
0
Share on FacebookShare on Twitter

رپرتاژ آگهی: اگر شما قصد تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را برای رشد کسب و کار و افزایش مشتریان خود دارید بعد از، مرحله انتخاب بهترین پنل اس ام اس لازم است تا برای گرفتن بهترین بازدهی، بهترین متن برای پیامک تبلیغاتی خود را نیز بنویسید.

اما برای اینکه بهترین بازدهی را از پیامک تبلیغاتی خود بگیرید باید چه نکاتی را رعایت کنید؟ این نوشته یک راهنمای کامل برای ارسال پیامک تبلیغاتی و نوشتن متن تبلیغاتی برای گرفتن بهترین عملکرد است.

اصول نوشتن متن پیامک تبلیغاتی در پنل اس ام اس برای گرفتن بهترین بازدهی

در ابتدا لازم است تا متن پیامک تبلیغاتی خود را بنویسید و آن را تنظیم کنید. در این بخش اصولی برای نوشتن بهترین متن پیامک تبلیغاتی را قرار داده ایم تا متن بهتر و قوی تری را بنویسید.

متن پیامک تبلیغاتی را متخصر و مفید بنویسید

متن پیامکی شما باید متخصر و مفید باشد چون مخاطب شما حوصله خواندن یک طومار در خصوص کسب و کار شما را ندارد و به راحتی پیامک شما را رد می کند. نرخ باز شدن پیامک توسط افراد طبق آمار ها ۹۸% است. یعنی 98% پیامک های ارسال شده توسط مخاطبین باز می شود اما اگر شما یک متن طولانی داشته باشید قطعا این متن خوانده نخواهد شد.

همچنین لازم است بدانید که در پنل اس ام اس برای نوشتن متن تبلیغاتی محدودیت از لحاظ کاراکتر وجود دارد. یعنی هر صفحه پیامک که تعرفه ارسال شما براساس آن محاسبه می شود 70 کاراکتر است. همین محدودیت تعداد کاراکتر هر پیامک باعث می شود تا برای کاهش هزینه متن مختصر و مفیدی را بنویسید.

اگر با هزینه های ارسال پیامک تبلیغاتی و خرید پنل اس ام اس آشنا نیستید پیشنهاد میکنیم هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی را ببینید.

در نوشتن پیامک تبلیغاتی صمیمیت خود را با مخاطب حفظ کنید

یکی از نکات مهم که در نوشتن متن پیامک تبلیغاتی باید به آن توجه داشته باشید حفظ صمیمیت با مخاطب است. اگر پیامک تبلیغاتی را مثل نامه های اداری بنویسید مشتری با شما احساس نزدیکی و صمیمیت نخواهد داشت و احتمالا بازدهی مناسبی از ارسال پیامک خود دریافت نکنید!

اما باید دقت کنید که این صمیمیت به جا و به اندازه باشد و زیاده روی نکنید.

یک شروع جذاب برای پیامک تبلیغاتی داشته باشید

امروزه انبوهی از پیامک هارا در موبایل های خود دریافت میکنیم و وقتی که یک پیام را دریافت میکنیم فقط شروع آن را میبینیم. شروع پیامک تبلیغاتی شما باید به قدری جذاب و وسوسه کننده باشد که مخاطب از دیدن شروع آن تصمیم به باز کردن پیامک شما بگیرد نه اینکه آن را نادیده بگیرد.

بنابر این مهم ترین کاری که در نوشتن متن پیامک تبلیغاتی باید به آن دقت کنید شروع جذاب برای پیامک تبلیغاتی است

برای مخاطب یک پیشنهاد ویژه و ضرورت ایجاد کنید

در نوشتن پیامک تبلیغاتی خود برای مخاطب، یک ضرورت و پیشنهاد ویژه در نظر بگیرید.

این پیشنهاد را طوری در متن پیامک بنویسید که اگر مخاطب همین الآن نجنبد پیشنهاد ویژه ای را از دست خواهد داد.

اگر در متن پیامک خود پیشنهاد یا فرصت ویژه برای مخاطب در نظر نگیرید مخاطب بررسی پیامک شما را به بعد موکول خواهد کرد و در نهایت هم فراموش می شود!

این می تواند یک پیشنهاد ویژه متخص همان شخص یا یک تخفیف با زمان استفاده محدود مانند تا پایان امروز باشد.

شما باید حس اضطرار را به مخاطب خود منتقل کنید.

پیامک تبلیغاتی شما باید مفید باشد

اگر احساس میکنید پیامک تبلیغاتی که در حال نوشتن آن هستید برای مخاطب شما کاربردی ندارد آن را ارسال نکنید. پیامک باید برای مخاطب شما مفید باشد.

بعد از نوشتن متن پیامک خود را جای مخاطب قرار دهید و ببینید واکنش شما نسبت به این پیامک تبلیغاتی چیست؟ آیا برای شما مفید است؟ و سعی کنید یک متن مفید برای مخاطب خود بنویسید.

اصول ارسال پیامک تبلیغاتی برای بهترین بازدهی در پنل پیامکی

در کنار نوشتن بهترین متن پیامک تبلیغاتی باید به نکاتی در خصوص ارسال پیامک تبلیغاتی نیز توجه داشته باشید.

استفاده از پنل پیامکی مناسب

زمانی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی دارید باید از یک پنل پیامکی یکتاپیامک مناسب استفاده کنید. یک پنل پیامکی مناسب به شما امکاناتی نظیر بانک شماره بروز و جامع، پشتیبانی ۲۴ ساعته، تعرفه ارسال پایین و امکان عودت هزینه ارسال های بلک لیست را ارائه می دهد.

زمان ارسال پیامک تبلیغاتی

بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی بستگی به کسب و کار شما دارد. اما به طور کلی بهترین بازه های ارسال پیامک تبلیغاتی در روز بین ساعت های ۱۱ تا ۱۲ ظهر و ۵ تا ۶ بعد از ظهر و یا ۶ تا ۷ بعد از ظهر است.

کسب و کار های بزرگ در ارسال های انبوه خود از این بازه های زمانی برای ارسال پیامک استفاده می کنند.

انتخاب مخاطبین مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی

شما برای ارسال پیامک خود باید مخاطبین درستی را انتخاب کنید. افرادی را مشخص کنید که به کسب و کار شما نیاز دارند تا از پیامک تبلیغاتی شما استقبال کنند.

در پنل پیامکی یکتاپیامک شما این امکان را دارید تا افراد را براساس منطقه، شغل، سن و جنسیت و شهر و استان مشخص کنید و پیامک خود را به صورت کاملا هدفمند ارسال کنید.

نوشته قبلی

ادامه پخش دوره یادگیری ماشین دانشگاه شریف از لنز ایرانسل

نوشته‌ی بعدی

خرید نهال گردو تجاری و پولساز برای کشاورزان مبتدی و حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادی

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید  با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

قبل 2 ماه
وعده‌ای که صادقانه محقق شد

وعده‌ای که صادقانه محقق شد

قبل 3 ماه

اخبار رایج

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

قبل 4 سال
آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

قبل 4 سال

پربازدیدترین ها

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

قبل 4 سال
آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

قبل 4 سال
آریا درفش رزم، ابراهیم حقیقی و بهرام کلهرنیا داوران طراحی نشان هواپیمایی دنا شدند

آریا درفش رزم، ابراهیم حقیقی و بهرام کلهرنیا داوران طراحی نشان هواپیمایی دنا شدند

قبل 4 سال
اقدام غیرقانونی دولت در تعیین نرخ خرید تضمینی گندم/سوال مجلس از«خاوازی»

اقدام غیرقانونی دولت در تعیین نرخ خرید تضمینی گندم/سوال مجلس از«خاوازی»

قبل 4 سال
تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان در راه است

تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان در راه است

قبل 4 سال

درباره انجمن دیجیتال مارکتینگ ایران

رسانه يكي از مهمترین ابزارهاي گسترش بصیرت و آگاهی ملی به شمار می رود.
عرفان نیوز منافع ملي، مصالح مردم و باورهاي ايماني جامعه را وظيفه خود مي‌داند و با رويكرد «مردم‌ محور» واقعيت‌هاي اجتماعي را رصد کرده و مطالب مفید را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

موضوعات

  • اسلاید
  • اقتصاد
  • تکنولوژی
  • دنیای تبلیغات
  • دیحیتال مارکتینگ
  • سخت افزار
  • شبکه‌های اجتماعی
  • کسب و کار
  • گوناگون
  • موتورهای جستجو
  • نرم افزار
  • هنر
  • وب و اینترنت

دنبال کنید

  • درباره انجمن
  • تماس با انجمن

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی عرفان نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • دیحیتال مارکتینگ
  • وب و اینترنت
  • شبکه‌های اجتماعی
  • نرم افزار
  • سخت افزار
  • دنیای تبلیغات
  • تکنولوژی
  • کسب و کار
  • اقتصاد
  • هنر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی عرفان نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.