پروژه مسکونی سایه پیشگام در احیای معماری ایرانی-اسلامی


سایت خوان روزنامه انجمن دیجیتال مارکتینگ


تاریخ انتشار :



شماره خبر:


۴۱۰۷۱۹۰


بزرگنمایی متن خبر


به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری جنوب، مورخ ۲۸ شهریورماه ماه ۱۴۰۳ دکتر علیزاده (مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن) با همراهی دکتر یعقوبی فر (مشاور برنامه ریزی توسعه کسب و کار)، مهندس ارشدی (سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار)، مهندس راسخی (سرپرست معاونت فنی و اجرایی) از پروژه مسکونی سایه بازدید به عمل آورد.

پروژه مسکونی سایه پیشگام در احیای معماری ایرانی-اسلامی

در این بازدید راسخی گزارش مختصری از نحوه اجرای این پروژه و قابلیت های آن ارائه نمود. پس از آن یعقوبی فر نیز درباره وضعیت اسناد پروژه ها و نحوه بهره برداری توضیحاتی عنوان نمود. 

در ادامه علیزاده از پروژه مسکونی “سایه”، از موفقیت این پروژه به‌عنوان یکی از نمونه‌های برجسته استفاده از معماری اصیل ایرانی-اسلامی، تمجید کرد. این پروژه که به دست توانمند مهندس محمود امیدبخش طراحی شده و موفق به کسب جایزه معتبر “میزان معماری” شده و به‌عنوان نمادی از تلفیق هنرمندانه معماری سنتی با نیازهای مدرن جامعه شناخته می‌شود.

در این بازدید، علیزاده با اشاره به ویژگی‌های برجسته معماری پروژه “سایه”، استفاده بهینه از فضاهای محیطی و به‌کارگیری المان‌های شاخص مسکن جنوب را از نقاط قوت آن برشمرد. او تاکید کرد که این پروژه نمادی از تداوم و هویت معماری اصیل ایرانی-اسلامی است و می‌تواند الگویی برای سایر پروژه‌های مسکونی کشور باشد. مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن همچنین بر اهمیت حضور واحد بهره‌برداری از پروژه‌ها و کمک به هیات مدیره در رعایت ضابطه‌ها و حاکمیت شرکتی تأکید کرد و گفت: «تامین بانک زمین، از اصلی‌ترین شرایط برای ادامه حیات و توسعه فعالیت‌های مسکن جنوب است و باید به‌عنوان یک اولویت کلیدی مورد توجه قرار گیرد.»

این بازدید نشانگر عزم مسکن جنوب در بازگشت به ریشه‌های فرهنگی و ایجاد فضاهای مسکونی متناسب با هویت ایرانی-اسلامی است، در حالی که استانداردهای مدرن و بهره‌وری اقتصادی نیز در آن رعایت می‌شود.

 

دیدگاه‌ها 3

  1. Kompaniya_faOn می‌گوید:

    Комплексное обследование строительных объектов, доступные цены.
    Компания строительная экспертиза – http://kvalstroi.ru/ .

  2. coockwhow می‌گوید:

    order priligy online Megaloblastic anemia promptly abates, and the clinical response is dramatic

  3. ArchieCreda می‌گوید:

    Допускаю, что вы верно рассуждаете
    https://pozdravnadr.ru/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادی

اخبار رایج

هیچ محتوایی موجود نیست

پربازدیدترین ها

هیچ محتوایی موجود نیست

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.