به گزارش بازرگانی انجمن دیجیتال مارکتینگ، رئیس هیئت مدیره این گروه افزود: شرکت دُنسه قصد دارد با سرمایهگذاری هزار میلیارد ریالی در هتل المپیک تهران سطح خدمات هتل را ارتقا داده و برای میهمانان تجربهای نوآورانه ایجاد نماید که از مهمترین بخشهای این پروژه، بازیگونهسازی (Gamification) اقامت است که با هدف افزایش اثربخشی تیمهای ورزشی و بهبود تجربه اقامت در هتل است. این رویکرد نوین باعث میشود تا میهمانان از طریق مشارکت در فعالیتهای مختلف، تجربهای همراستا با ورزش و جذاب از اقامت در هتل داشته باشند.
علاوه بر این، هتل المپیک به عنوان هاب شتابدهی تکنولوژی در ورزش و گردشگری معرفی و به فضای مناسبی برای شتابدهی به استارتاپها و نوآوریها تبدیل خواهد شد.
هتل المپیک به زودی با امکاناتی فوقالعاده، به عنوان تجربهسازترین هتل تهران شناخته خواهد شد.
این تحول، گامی مهم در راستای نوآوری در صنعت گردشگری و استارتاپی کشور به شمار میرود و میتواند به عنوان الگویی برای دیگر مراکز گردشگری در سطح ملی مطرح شود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و انجمن دیجیتال مارکتینگ در محتوای آن هیچ نظری ندارد.