• ورود
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
انجمن دیجیتال مارکتینگ
  • خانه
  • دیحیتال مارکتینگ
  • وب و اینترنت
  • شبکه‌های اجتماعی
  • نرم افزار
  • سخت افزار
  • دنیای تبلیغات
  • تکنولوژی
  • کسب و کار
  • اقتصاد
  • هنر
  • خانه
  • دیحیتال مارکتینگ
  • وب و اینترنت
  • شبکه‌های اجتماعی
  • نرم افزار
  • سخت افزار
  • دنیای تبلیغات
  • تکنولوژی
  • کسب و کار
  • اقتصاد
  • هنر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
انجمن دیجیتال مارکتینگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بالاخره صداوسیما به خواست میلیون‌ها تن از مردم نجیب ایران جواب مثبت داد

بالاخره صداوسیما به خواست میلیون‌ها تن از مردم نجیب ایران جواب مثبت داد

16 تیر 1400
در دنیای تبلیغات
0
Share on FacebookShare on Twitter

بالاخره صداوسیما به خواست میلیون‌ها تن از مردم نجیب ایران جواب مثبت داد و با مصوبه‌ای مانع از حضور سلبریتی‌های هنجارشکن شد که در فضای مجازی با بدترین رفتارها و پوشش‌ها به اعتقادات، آرمان‌ها و هنجارهای جامعه توهین و به ریش ملت ما می‌خندیدند.
گروه فرهنگی ـ علیرضا حسینی: طی سال‌های گذشته هنجارشکنی عده‌ای سلبریتی در فضای مجازی و یکه‌تازی آن‌ها در ابتذال و ترویج بی‌بندوباری، چه در پوشش و چه در سبک زندگی، موجب جریحه‌دار شدن احساسات اعتقادی و دینی و اخلاقی میلیون‌ها ایرانی شده بود و اعتراضات زیادی در خصوص استفاده صداوسیما از چنین سلبریتی‌هایی در سریال‌های ایرانی در فضای مجازی صورت گرفت و باعث شد هجمه‌های زیادی متوجه رسانه ملی شود.

به نقل از عرفان نیوز، درنهایت شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی در اطلاعیه‌ای بالاخره به صدای اعتراض‌ها گوش فرا داد و اعلام کرد دیگر با هنرمندانی که در شبکه‌های مجازی حضور هنجارشکنانِ داشته باشند و یا خلاف شئون اخلاقی و ضوابط سازمانی رفتار کنند، همکاری نخواهد کرد.

با این تصمیم درست هیئت نظارت بر صداوسیما، سلبریتی‌هایی که فضای سایبری را بشدت آلوده کرده‌اند، دیگر جایی در صداوسیما ندارند؛ هرچند با تصویب این طرح، صدای زوزه گرگ‌های فضای مجازی بلند شد. آن‌ها که بشدت به دنبال آلوده سازی این فضا بوده و هستند، در قالب رسانه‌های زنجیره‌ای معلوم‌الحال فعال‌شده و بشدت این تصمیم را زیر سؤال برده‌اند.

صداوسیما باید بداند اگر بخواهد به سمت یک رسانه ملی برود و به گفته امام خمینی (ره) دانشگاه عمومی شود، باید به‌دور از آلودگی باشد؛ درنتیجه باید قاطعانه بر سر چنین تصمیمات درستی بایستد و مردم نیز بشدت از این تصمیم دفاع خواهند کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در اطلاعیه‌ای درباره قطع همکاری با هنرمندان هنجارشکن آورده است:

بر اساس مصوبه اخیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با عنایت به حضور کارمندان و هنرمندان متعهد و پاک‌سیرت در رسانه ملی، متأسفانه تعداد قلیلی از هنرمندان با حضور هنجارشکنانِ خود در این شبکه‌ها و با انتشار تصاویر نامناسبی از خود، شئون اخلاقی و ضوابط سازمانی را رعایت ننموده‌اند و موجبات دلخوری خیل عظیم هنرمندان متعهد و اهالی فرهنگ و هنر را فراهم آورده‌اند. ازاین‌رو و بر اساس این مصوبه، سازمان صداوسیما موظف شد تا با هنرمندانی که در این شبکه‌ها خلاف شئون حاضرشده‌اند قطع همکاری نماید.

شورای نظارت بر سازمان صداوسیما استفاده و حضور در شبکه‌های اجتماعی را فرصت تعامل هرچه بهتر هنرمندان با مردم و مخاطبان دانسته و صرفاً حضور نامناسب و انتشار تصاویری را که باعث نادیده انگاشته شدن ارزش‌ها می‌شود خلاف ضوابط و مقررات می‌داند.

نمونه از پست‌های اینستاگرامی و واتس آپی در حمایت از تصمیم صداوسیما
صداوسیما وارد عرصه برخورد درست و اصولی با سلبریتی‌های بی‌سواد و آلوده‌ای شده است که صداوسیما را پله‌های ترقی خود کرده بودند، اما در فضای مجازی با بدترین رفتارها و پوشش‌ها به اعتقادات، آرمان‌ها و هنجارهای جامعه توهین و به ریش ملت ما می‌خندیدند.

در این میان رسانه‌های زنجیره‌ای فاسد اصلاحات و اپوزیسیون و تمامی ضدانقلاب صدا و سیما را مورد هجمه قرار داده‌اند و بر ماست که امروز از رسانه ملی کشورمان که مورد آماج حملات دشمنان انقلاب است، دفاع کنیم تا صداوسیما به پشتوانه مطالبات مردمی از حضور این‌گونه افراد در برنامه‌هایش جلوگیری کند.

واقعاً حضور این‌گونه افرادی که شبکه‌های مجازی را به لجن کشیده بودند در صداوسیمای جمهوری اسلامی زشت بود.

برچسب ها: سلبریتی‌هاصداوسیما
نوشته قبلی

صندوق‌ های ETF بر بازار رمزارزها چه تاثیری خواهد داشت؟

نوشته‌ی بعدی

بلاک چین انقلاب صنعتی جدید رقم می‌زند؟

لطفاَ برای وارد شدن به گفتگو وارد شوید

آخرین اخبار

آذربایجان‌غربی در رتبه آخر آموزشی؛ فریاد دانش‌آموزان بی‌مدرسه

آذربایجان‌غربی در رتبه آخر آموزشی؛ فریاد دانش‌آموزان بی‌مدرسه

چالش‌های حقوقی: چگونه باید با آنها برخورد کرد؟

چالش‌های حقوقی: چگونه باید با آنها برخورد کرد؟

ویژه برنامه پلاک 313 با اجرای مرد خبر ایران کلید خورد

ویژه برنامه پلاک 313 با اجرای مرد خبر ایران کلید خورد

فرهنگ مصرف، کلید ورود موفق کالاهای ایرانی به بازارهای هدف

فرهنگ مصرف، کلید ورود موفق کالاهای ایرانی به بازارهای هدف

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید  با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

وعده‌ای که صادقانه محقق شد

وعده‌ای که صادقانه محقق شد

درباره انجمن دیجیتال مارکتینگ ایران

رسانه يكي از مهمترین ابزارهاي گسترش بصیرت و آگاهی ملی به شمار می رود.
عرفان نیوز منافع ملي، مصالح مردم و باورهاي ايماني جامعه را وظيفه خود مي‌داند و با رويكرد «مردم‌ محور» واقعيت‌هاي اجتماعي را رصد کرده و مطالب مفید را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

موضوعات

  • اقتصاد
  • تکنولوژی
  • دنیای تبلیغات
  • دیحیتال مارکتینگ
  • سخت افزار
  • شبکه‌های اجتماعی
  • کسب و کار
  • گوناگون
  • موتورهای جستجو
  • نرم افزار
  • هنر
  • وب و اینترنت
  • ویژه خبرها

دنبال کنید

  • درباره انجمن
  • تماس با انجمن

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی عرفان نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • دیحیتال مارکتینگ
  • وب و اینترنت
  • شبکه‌های اجتماعی
  • نرم افزار
  • سخت افزار
  • دنیای تبلیغات
  • تکنولوژی
  • کسب و کار
  • اقتصاد
  • هنر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی عرفان نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.