به گزارش بازرگانی انجمن دیجیتال مارکتینگ، به گفته معاون عملیات شرکت تپسی، فاز اول این طرح که در تیر ماه امسال انجام شد، با استقبال چشمگیر سفیران تپسی همراه بود به طوری که تنها در طول یک هفته، بیش از ۴۰ هزار سفیر با مراجعه به فروشگاهها، از اعتبار هدیه خود استفاده کرده و به صورت رایگان از افق کوروش خرید کردند.
در این طرح که برای رانندههای فعال در ۳ ماه اخیر در نظر گرفته شده، معادل بخشی از درآمد هفتگی سفیران، اعتبار خرید از فروشگاههای افق کوروش به آنها اختصاص داده میشود.
مدیرعامل جدید تپسی اخیراً در مجمع سالانه این شرکت اعلام کرده بود که به دنبال خلق ارزش برای کاربران تپسی از طریق برقراری ارتباط با کسبوکارهای آنلاین و آفلاین گروه گلرنگ است. حالا به نظر میرسد چنین اقدامی، اولین گام در این راستا باشد.
احسان نصر، معاون عملیات شرکت تپسی در این باره گفت: «زیرساخت این طرح از طریق پلتفرم اوزون، که وظیفه تسهیل تعامل بین فضاهای آفلاین و آنلاین گروه گلرنگ را بر عهده دارد، فراهم شد. این طرح در فاز اول برای ۸ شهر تهران، مشهد، کرج، شیراز، اصفهان، تبریز، قم و اهواز اجرا شد. استقبال سفیران از این طرح بیش از انتظار بود تا جایی که در فاز اول، نزدیک به ۴۰ هزار سفیر تپسی از اعتبار تخصیص یافته استفاده کردند. با توجه به بازخوردهای مثبتی که از این طرح داشتیم، فاز دوم طرح از ۳۰ تیرماه آغاز میشود و میزان اعتبار دریافتشده توسط هر سفیر شنبه هر هفته به او اطلاع داده خواهد شد.»
به گفته معاون عملیات تپسی، این اعتبار روی شماره تلفنی که سفیر با آن در تپسی ثبت نام کرده فعال میشود. به این ترتیب سفیران میتوانند هنگام مراجعه به فروشگاههای افق کوروش، اعلام کنند که راننده تپسی هستند تا مبلغ هدیهای که در ازای فعالیت خود دریافت کردهاند، از فاکتور خرید آنها کسر شود.
تپسی در گذشته نیز با اقداماتی مثل اعطای سهام به سفیران فعال و فراهم کردن تسهیلات ویژه خودرو از طریق پلتفرم تپسی گاراژ، نگاه ویژهای به ارائه امکانات به سفیران خود داشته است. مسیری که به نظر میرسد با توجه به صحبتهای مدیرعامل این شرکت در مجمع عمومی سالیانه و اقدام اخیر در تخصیص اعتبار خرید افق کوروش، ادامه داشته باشد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و انجمن دیجیتال مارکتینگ در محتوای آن هیچ نظری ندارد.