• ورود
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
انجمن دیجیتال مارکتینگ
  • خانه
  • دیحیتال مارکتینگ
  • وب و اینترنت
  • شبکه‌های اجتماعی
  • نرم افزار
  • سخت افزار
  • دنیای تبلیغات
  • تکنولوژی
  • کسب و کار
  • اقتصاد
  • هنر
  • خانه
  • دیحیتال مارکتینگ
  • وب و اینترنت
  • شبکه‌های اجتماعی
  • نرم افزار
  • سخت افزار
  • دنیای تبلیغات
  • تکنولوژی
  • کسب و کار
  • اقتصاد
  • هنر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
انجمن دیجیتال مارکتینگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
کارگاه پیشرفته شیوه های متقاعد سازی و هیپنوتیزم کلامی و غیر کلامی برای مدیران پتروشیمی پردیس عسلویه

کارگاه پیشرفته شیوه های متقاعد سازی و هیپنوتیزم کلامی و غیر کلامی برای مدیران پتروشیمی پردیس عسلویه

30 فروردین 1401
در دیحیتال مارکتینگ
0
Share on FacebookShare on Twitter

این کارگاه آموزشی با حضور مدیران ارشد و در جهت اهداف بلند مدت شرکت پتروشیمی پردیس و برای ارتقای سطح علمی و عملی مدیران در کلاس جهانی باتدریس دکتر مازیارمیر  طی دو جلسه برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری عرفان نیوز :  بار دیگر مرد نخبه ایران، دکترمازیار میر اقدام به برگزاری کارگاه پیشرفته شیوه های متقاعد سازی و هیپنوتیزم کلامی و غیر کلامی برای مدیران پتروشیمی پردیس عسلویه کرد.

این کارگاه توسط دکتر مازیار میر در تاریخ 29و۳۰ فروردین 1401 برگزار شد.

از جمله سرفصلهای این کارگاه آموزشی عبارتند از: اصول و مفاهیم پایه پیرامون متقاعدسازی، رفرنس های علمی و عمل، نمایش انیمیشن های برتر جهان، اصل بنیادی و مهم در متقاعد سازی پیشرفته، نمایش فیلمهای هالیودی و مشهور کلاس اسکار جهان، اصول متقاعد سازی حرفه ای ارسطویی، علم و هنر متقاعد سازی از دریچهای نوین،  22 قانون مهم و غیر قابل شکست در متقاعد سازی، روانشناسی متقاعد سازی، متقاعد سازی بر پایه چهره شناسی و شخصیت شناسی، 22 تکنیک کاربردی اقناع در تبلیغات و آگهی ها ، متقاعد سازی پیشرفته به روش سلسله مراتبی و انگیزشی پروفسور مونرو از جمله سرفصل‌های این کارگاه با شکوه بود.

اهداف این کارگاه آموزشی عبارتند از ؛ درک و فهم بیشتر پیرامون مقابله ها و اقناع و رویه های متقاعدسازی، متقاعد نمودن  کارکنان و سرپرستان و مدیران ارشد پتروشیمی پردیس، تحلیل و بررسی شیوه های متقاعد سازی افراد گوناگون، مفاهیم پایه و اختصاصی در متقاعد سازی،ف فلسفه متقاعد سازی و تسلط بر ابعاد متقاعد سازی، رویکرد متقاعد سازی برای اجتناب از استرس و اضطراب و مناقشات و رویاروی در تعارضات درون سازمانی و برون سازمانی ، برای رسیدن به استادی در مذاکره و شیوهای دفاع در حل مسائل و در نهایت ایجاد سبک شخصی و منحصر بفرد،استراتژیک که برگزار گردید.

برچسب ها: دکترمازیار میرشرکت پتروشیمی پردیس
نوشته قبلی

اولین دوره آموزش آکادمیک رمز ارزها و بلاکچین با همکاری دانشگاه پیام نور و خانه بلاکچین ایران افتتاح شد

نوشته‌ی بعدی

مراسم گلریزان وضیافت افطاری برای بچه های کار و نیازمندان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادی

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید  با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

قبل 1 ماه
وعده‌ای که صادقانه محقق شد

وعده‌ای که صادقانه محقق شد

قبل 2 ماه

اخبار رایج

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

قبل 4 سال
آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

قبل 4 سال

پربازدیدترین ها

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

قبل 4 سال
آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

قبل 4 سال
آریا درفش رزم، ابراهیم حقیقی و بهرام کلهرنیا داوران طراحی نشان هواپیمایی دنا شدند

آریا درفش رزم، ابراهیم حقیقی و بهرام کلهرنیا داوران طراحی نشان هواپیمایی دنا شدند

قبل 4 سال
اقدام غیرقانونی دولت در تعیین نرخ خرید تضمینی گندم/سوال مجلس از«خاوازی»

اقدام غیرقانونی دولت در تعیین نرخ خرید تضمینی گندم/سوال مجلس از«خاوازی»

قبل 4 سال
تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان در راه است

تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان در راه است

قبل 4 سال

درباره انجمن دیجیتال مارکتینگ ایران

رسانه يكي از مهمترین ابزارهاي گسترش بصیرت و آگاهی ملی به شمار می رود.
عرفان نیوز منافع ملي، مصالح مردم و باورهاي ايماني جامعه را وظيفه خود مي‌داند و با رويكرد «مردم‌ محور» واقعيت‌هاي اجتماعي را رصد کرده و مطالب مفید را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

موضوعات

  • اسلاید
  • اقتصاد
  • تکنولوژی
  • دنیای تبلیغات
  • دیحیتال مارکتینگ
  • سخت افزار
  • شبکه‌های اجتماعی
  • کسب و کار
  • گوناگون
  • موتورهای جستجو
  • نرم افزار
  • هنر
  • وب و اینترنت

دنبال کنید

  • درباره انجمن
  • تماس با انجمن

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی عرفان نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • دیحیتال مارکتینگ
  • وب و اینترنت
  • شبکه‌های اجتماعی
  • نرم افزار
  • سخت افزار
  • دنیای تبلیغات
  • تکنولوژی
  • کسب و کار
  • اقتصاد
  • هنر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی عرفان نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.