روایتی از ششمین رویداد DMtalk

DM talk 6 در یک دقیقه

تصاویر ششمین رویداد DM talk

برگزاری ششمین اجتماع تخصصی بازاریابی دیجیتال در تهران

ششمین اجتماع تخصصی بازاریابی دیجیتال با حضور 700 نفر از متخصصین و فعالان حوزه‌ی بازاریابی، مدیریت، رسانه و فروش در سالن آمفی تئاتر دانشکده‌ی علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.

هادی مرادی، برگزارکننده‌ی رویداد «دی ام تاک» در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این رویداد با گرد هم آوردن متخصصین فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ به هم‌افزایی و تبادل دانش فعالان حوزه‌ی بازاریابی، مدیریت، رسانه و فروش کمک شایانی کرده است.

وی در ادامه افزود: آنچه در رویداد «دی ام تاک» بیش از سایر موارد اهمیت دارد، دعوت از مهمانان متخصص از صنایع مختلف برای به اشتراک‌گذاری داده‌ها و تجارب واقعی خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ است و برای همین همیشه توجه داشته‌ایم که سخنرانان و مهمانان علاوه بر بهره‌مندی از وجهه‌ی عمومی مثبت در این صنف، دارای تجربه‌ و دانش عملیاتی کافی نیز باشند.

مرادی با اشاره به ظرفیت‌ منابع انسانی موجود در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ اظهار داشت: ممکن است برای بسیاری از افرادی که ‌می‌خواهند در مسیر بازاریابی دیجیتال قرار بگیرند این سوال پیش بیاید که “نقطه‌ی شروع آن‌ها برای ورود به این حوزه کجاست و چطور باید با متخصصین کاربلد این حوزه ارتباط بگیرند؟” و ما برای پاسخ به این سوال تلاش کرده‌ایم که این سری رویدادها را تبدیل به بستر مناسبی برای حل دغدغه‌ی این دسته از افراد نماییم.

در سال‌های اخیر رویدادهای متنوعی با موضوع بازاریابی دیجیتال در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود که به گفته‌ی کاربران برخی از این رویدادها علی‌رغم سر و صدای بسیار زیاد و حضور سلبریتی‌های اینستاگرامی و تلویزیونی، اثربخشی قابل توجهی برای مخاطبان آن نداشته است. اما از سوی دیگر اظهارات کاربران فضای دیجیتال در مورد رویداد «دی ام تاک» به خصوص در توییتر نشان می‌دهد که این رویداد اثربخشی قابل توجهی از نظر محتوایی و شبکه‌سازی برای مخاطبان خود داشته است.

دهای «دی ام تاک» از تابستان سال 1397 با حضور فعالان حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ در شهر تهران برگزار می‌شود. ششمین رویداد «دی ام تاک» با حضور افرادی از جمله حامد توفیقی مدیر مارکتینگ شرکت کاله، آرش برهمند سردبیر ماهنامه‌ی پیوست، امیرحسین موسوی مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا، مسعود فیاضی مدیر روابط عمومی سامسونگ ایران و بابک بنیادی فعال حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال به ارائه سخنرانی و گفتگو در پنل‌ها پرداختند.

از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در اجتماع ششم بازاریابی دیجیتال می‌توان به «بازاریابی دیجیتال از جایگاه برند»، «اهمیت مارکتینگ آتومیشین»، «روابط عمومی برای استارت آپ‌ها» و «گزارشی از داده‌های ادتک» اشاره کرد.